Ahad, April 22, 2012

pink pun pinkla...asalkan sedap mata memandang






simple je tp ai like ikhlas dr hati..langsir jahit tgn.xde mesin jahit..klau nk tggu mesin jahit ada kat umah ni jawabnye x berbaju tingkap umah ni.pindah masuk 5 bln dah pun.skrg slow 2 hias umah dgn kelengkapan.yela mana sempat nak wat sekaligus.

penat oo jahit tangan.tu pun cik dah cari kain yg senang dijahit.ikutkan ati berkenan yg lain..tapi ape boleh buat...yg ni pun terkial2..

rumah kayu banyak tingkap..yg cam gambar tu ada 3..pintu bilik 2.

nampak cam sket tp rumit jgk jahit tangan ni..nampak gaya kena rembat gak sebiji mesin jahit lepas ni..

dulu cikdah ni anti pink..zaman2 bljr dulu.kalau baju kurung biru semuanya.takdok lgsg kaler pink.tapi semuanya berubah masa nak wak persiapan kawen 6 tahun lepas...kih.kih..kes tak tahu nak pilih tema...lama2 leh terima kaler pink..tengokla langsir umah sekarang pun pink kaler...ceria umah

hujung minggu ni tetamu datang..tu yang beria berhias ni...heheeh

Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kabo mende gok:

inazamri berkata... BALAS

salam cik dah.Jahit tangan??mmg betul2 respek ngan cikdah ni..rajin.akak pun takde mesin jahit dah..dah lama rosak.akak dulu2 mmg anti pink..tp skrg bila dah berumur minat pulak.Mana gambar langsir tu?

cik dah faridah berkata... BALAS

@inazamri
wassalam..terpaksa kak eh...seb baik kain senang jahit..

sori gmbr termiss td..pakai fon x msk plk dia yek..

inazamri berkata... BALAS

baru la dpt tgk gmbar langsir tu..lawa pink i like

.:Mama Dhia:. berkata... BALAS

wah..hebat tu..langsir jahit pakai tangan..