Khamis, Disember 08, 2011

Kalau Gini selalu kan bagus......senang hati ma...

Assalamualaikum wrt..wbt...

hai korang,ada yang rindu cik dah tak?
ermm..takde?huhuhuhu..sedih...takpe..relaks cik dah...ambik tisu cepat...lap air mata meleleh tu yek!
malula dah tua bangka meleleh lagi air mata...yela korang kan tak rindu cik dah....huhuhu..

sebenanrnya cik dah tak tau nak apdate citer ape...mood tak mari kut
kehidupan biasa2 ajer...cuma yang berbeza kena urus masa dengan betul sekarang ni


sekarang suara cam serak2 kes batuk 2 3 hari ni...
cuaca kat terengganu panas skrg..
lupa nak minum air masak ginila yang jadinyer..
sampaikan member opis leh perasan cik dah kejap batuk kejap baik pastu jadi balik
kes cuaca tak menentu sekarang ni.........

citer pasal anak2 pulak kadang2 fenin dibuatnyer
masing2 dah besar...dah pandai mengusik sesama sendiri
asikla nak bergaduh.......fatihah pulak kalu dah geram kat abg long mulala nak menggigit
kadang2 nak jer rotan kalu bergaduh tapi tak sampai hati pulak
last2 kena pisahkan .bawakla salah sorang ke dapur 
yang sorang lagi biar main sendiri......
kalu tak wat gitu tak senang duduk kiter dibuatnyer...
macamana nak tambah anak yang ke 3  kalu yang 2 ni pun tak boleh handle betul2 lagi


cinta hati mama & abah......



next year muizzuddin 5 tahun..harus hantar ke sekolah
memang tak tau ape2 lagi tu sebab masa umur 4 cik dah tak hantar sekolah pun
tadika kemas kat kawasan umah cik jer ni..murid2 pun tak ramai cikgu kata tak sampai 30 orang pun
sekarang ni kena train awal2 menulis n mengenal huruf kat rumah  
sebabnyer memang dah ketinggalan jauh ni
tapi yang susahnyer muizzuddin ni banyak alasan kalu kiter suruh
kalu tak suruh & ajar pandai pulak dia buat sendiri
budak laki memang camtu ker erk??




seronoknyer rase kalu dua beradik ni cam gini selalu....


dahla itu jer untuk hari khamis
otak jeng nok mikir..hik..hik




1 kabo mende gok:

etiey.com berkata... BALAS

ololo comel... kan dah baik kan... kan dah geng hehhe... cik dah tak yah pening2 mikir... hhhe