Rabu, November 23, 2011

Terima kasih Safi Balqis

Cuaca petang ni sama cam pagi tadi jugak...mendung..kadangkala hujan lebat beserta ngan angin....
dah memang musim dia kan....


aritu cik dah alami penyakit bersin yang amat kronik jugak la...
bersin sokmo..  3 4 kali auchummmm. tu belum tentu melegakan hidung yang gatal
sampaikan orang yang ada kat sekeliling pun rimas...bukan orang sebelah jer rimas
cik dah sendiri pun lagi rimas..sebab bersin yang keterlaluan...
en sani pun sama dia kalau dengar cik dah bersin keterlaluan mesti dia marah
kata cik dah tak cuci hidung..sabo jela..kalau boleh tak mo bersin depan dia..tak pasal2 kena leter
sebenarnya cik dah kena resdung...org ganu panggil seduang..
tak tahu nak kata alergik ape...nak kata makan seafood sokmo..ish mana ada

cuaca sejuk tak boleh,badan panas tak boleh..habuk..asap,pakai bedak..
ikut dan la mana yang nak kena mesti bersin 4 5 kali......tensen giler..
kalau ikutkan resdung cik dah ni bermula masa preknen kan fatihah..seksa jiwa raga bila hidung tersumbat
3 tahun dah rupenyer resdung bermaharajalela kat diri cik dah ni
kejap ok kejap tak ok...tapi resdung cik dah ni setakat bersin & hidung tersumbat jela
ada setengah orang naik jerawat yang besar2 tu...

tapi sekarang ni alhamdulillah..dah seminggu cik dah ok dari gejala bersin keterlaluan
terima kasih Safi Balqis Perfect 10 sebab banyak membantu
sebenarnya cik dah baru jer try seminggu pencuci muka & krim siang..
first time terai..sebelum ni tak pernah pakai pun produk safi ni
padahal zaman sekolah dulu glamer bukan main lagi...

macam magik pula rasenyer bila tiba2 bersin menjauhkan diri..
harap2 biarla berkekalan...

kalau bersin sekali tu okla..nak buang habuk ..............



gambar pinjam en gugel...........
baru seminggu bersama..alhamdulillah memang banyak membantu 
mungkin sebelum ni muka cik dah banyak habuk kut..
pencuci ni tolong sentalkan mana yang patut..


~sape yang mengalami masalah bersin yang keterlaluan  like cik dah ni
bolehla terai pencuci muka Safi Balqis Perfect 10 ni
yang ni harga Rm 9 lebih...













3 kabo mende gok:

Zue AnnaLeeya berkata... BALAS

kakzue pon seduang gok idah...
bersin tu toksoh ckp la...
pagi2 jer achummmm manjang... huhu
bulihla try safi ni etek...
mana tau menjadi...

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

jue pun pakai produk safi kecuali pencuci muka je pakai jenama lain...memang kurang bersin pagi2..

LYAfrina berkata... BALAS

x diakui..toner safiperfect 10 best sgt.. rsa bersih n sgr muka..