Rabu, November 23, 2011

Terengganu Sudah Banjir

Assalamualaikum wrt wbt...........

ape kabar kawan2......sihat ke dok arini?
kat tempat korang hujan tak?kat sini toksah citer la........
hujan manjang..seminggu dah...matahari tak muncul sinarnya.........
dah memang musim tengkujuh kan...redha jela...
kalau dah hujan manjang ni memang susah hati sketla nak pegi kerja
almaklumla pegi keje naik moto ajer...kete terperap kat umah mertua
hari ni pun cik dah terpaksa amik laluan lain untuk ke tempat keje
jalan yang biasa lalu tu dah naik air...... 
hujan kali ni berserta ngan angin.......bila bawak motor tu bergoyang2 rasenyer


Besut,Setiu & Hulu Terengganu dah start ditenggalami air....
jalan2 utama sudah ditutup untuk kenderaan ringan
belah kole terengganu ni takde lagi kawasan yg ditenggelami air & berpindah



4 kabo mende gok:

intan morsalin berkata... BALAS

best leh main air banjir...

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

alamak dah hujan ke..minggu depan kenduri adik jemputlah datang rumah cik dah..
2/12/2011 kat ketengah jaya...

izaFiza berkata... BALAS

nasib baik umoh ade tiang.hee..

suhaina laui. berkata... BALAS

musim die doh ni cikdah...baju payoh la nk kering....nasib byok bilik kosong ley jd tempat sidai ;)