Khamis, Oktober 06, 2011

Nak tukar langsir baru la ....

Assalamualaikum wrt wbt........

raya dah lepas baru terhegeh2 nak tukar langsir cik dah ni
eh eh raya aji kan ada...okla tu persiapan raya jugak kan

tapi cik dah bukan nak tukar langsir rumah yang kitaorang tinggal tu
sebenarnya nak tukar langsir kat rumah yang korang tengah tengok ni la
langsirnyer tak berganti2 
arini tergerak hati la pulak nak bertukar langsir bagai

langsir lama berlatar belakang muizzuddin & fatihah anak kesayangan ambe
mesti nak letak gambar anak2 jugak
gambar sendiri tak boleh la
dah kembang semangkuk tak muat frame dah......

buat sementara waktu cik dah pakai langsir yang sekarang ni dulu
jap lagi nak godek2 lain pulak.......



p/s~ tak lama lagi kitaorang anak beranak nak pindah umah lain
berjauhan sikit ngan mertua
maknanya kena buat langsir jugak la kan..kan..
kemas mengemas lum settle lagi tu...
seb baik barang tak banyak









6 kabo mende gok:

Salina@IbuAqil berkata... BALAS

cantek lansir baru cik dah.. hi3!!!

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

tukar langsir baru kasi lagi cantek ye...

ainnoraini berkata... BALAS

langsir kat "rumah" saye pun tak berganti lagiii...

Rizziela berkata... BALAS

tak kisahlah..janji senang kami nak baca :D

Cik Sue berkata... BALAS

ahahaha cik dah ni kreatip tol ubah suai umh kat sini...cik sue asal boleh jekk bersepah umah cik sue hikhikhikhik..

Amiizaa2001 berkata... BALAS

cantekkkkkkk:)