Selasa, Oktober 04, 2011

Duta Kacang Ngan Yin Cap Tangan

Dah lama tak up gambar anak sendiri...
yela sebab dah lama tak bergambar ngan henpon cap hayam cik dah tu
cik dah memang takde kamera..huhuhu..
seb baik henpon cap hayam cik dah mampu berbakti kepada tuannyer


anak cik dah si muizzuddin sekarang dah jadi duta
duta kacang ngan yin cap tangan
hahhah sila jangan percaya yek!!


dah besar dah siduta kacang ngan yin cap tangan ni
next year 5 tahun.....harus hantar sekolah tadika

tahun ni kiter main2 dulu kan abg long
tapi lum daftar lagi..takpe la sekolah dekat ngan rumah jer

tadi pun dah tanya ape yang nak kena bawak masa daftar si duta ni...
sijil lahir jer....bayaran tak tau lagi berapa RM


hek eleh..ape tunjuk 2...nak 20 sen ker??
sila tutup mulut yek si duta
pagar kamu dah patah tu........




2 kabo mende gok:

Zue AnnaLeeya berkata... BALAS

ooooo.... yg nih rupenyer duta kacang ngan yin tuh... hehehe...
akak pon suker kcg nih....
ralit mkn masa tgk tv..

azlin mrs'Hairil berkata... BALAS

byknyer...nak satuuuuuuu