Selasa, Oktober 04, 2011

Dia Datang Dengan Lenggang Lenggoknyer..........

Assalamualaikum wrt..wbt.......

Seperti yang kiter semua ketahui sekarang dah bulan Oktober aka bulan 10...
wah dah nak dekat penghujung tahun rupenyer
bila dah masuk oktober ni kena siap sedia dah la
musim hujan dan dengan kata lain masuk  musim tengkujuh dah

sejak akhir 2 hujan turun tiap2 malam dengan selebat2 nyer
siang hari ok jer..terang benderang..kalu jemur kain kering la orang kata
baru2 ni bandar Kole Terengganu dilanda ribut
sungguh menakutkan bila hujan berserta angin kencang



~hujan berserta angin kencang kat Pantai Timur ni ada kaitan tak dengan bencana kat Filipina erk







4 kabo mende gok:

zaidah berkata... BALAS

KLU KAT JB NIE...MALAM MEMBAWA KE PAGI HUJAN.....

LYAfrina berkata... BALAS

seriau dgn ribut y melanda filifina tu..n bjalan ke asia... moga2 bumi malaysia selamat drp bencana2 mcm ni..

kat sini... ptg start hujan..melarat smpai k mlm..ada ribut/kilat/petir

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

samalah ngan putrajaya nie ..hujan sokmo...
ari tu area rumah mok kat ketengah jaya kena ribut..habis rumah terbang atap..nasib baik rumah mok cik jue tak kena..

Siti berkata... BALAS

dah masuk musim dia. nok buat mcm mana....

p/s: idah, toke korek linge tu skrg shif mlm so tok laki ambe dok juppe lg ngan dia.