Selasa, September 27, 2011

Rambut Pun Berguguran

Assalamualaikum......selamat petang semua
dah makan?cik dah alhamdulillah sudah kenyang
makan nasi air.........(nasi bubur yg dicampurkan kuah sup)
beli kat Seberang Takir.....sedap hingga menjilat sudu.......

masalah terbaru cik dah sekarang........rambut berguguran
eh eh macam daun pulak kan..kan
rambut bukan la panjang sangat pun...melepasi bahu jerk
tapi gitu la yang selalu berlaku bila melepasi bahu mesti rambut tu gugur

dulu2 selalu kaitkan baby menyembur air liur
dah sekarang takkan nak kaitkan ngan baby lagi
baby- baby cik dah dah besar semuanyer (macam ada 10 orang baby pulak...kih..kih)


betul ker orang kata Ajinomoto penyebab rambut gugur??
kat umah tu memang cik dah @ mak mertua masak mesti letak ajinomoto
penyedap masakan........kalau tak letak macam tak kena pulak masakan tu





10 kabo mende gok:

YAYA AZURA berkata... BALAS

org kata mcm tu la..penambah perasa mmg bahaya..
tp xtau la kebenarannya...
sy pun dah terbiasa letak ajinamoto walau sikit..hihi

MamaYatie berkata... BALAS

tak pasti ler betul ke tak, tp sejak kami berenti pakai pak aji, rambut pun tak teruk gugur mcm dulu..

e.l.i.s.s.m.i.e berkata... BALAS

entah la..sebab me gugur rambut sebab resdung...huhuhu

cik dah faridah berkata... BALAS

@YAYA AZURAkalau masak singgang x lengkap x buh pak aji tau

cik dah faridah berkata... BALAS

@MamaYatieoo ye ker...
berkesan la tu

cik dah faridah berkata... BALAS

@e.l.i.s.s.m.i.eoo sebb resdung erk...idah ada jgk resdung ni...

NM02 berkata... BALAS

org kl pelik saya panggil nasi air

hehehe

cik dah faridah berkata... BALAS

@NM02itu kan kat pantai timur jer pggl..kalu utara moi sup..selatan x tau la...

dyea irdina berkata... BALAS

sy pon tgh rambut berguguran ni sekali sapu penuh cam beratus lai yg gugur..tp mmg anok tgh nyembor pong lenim

intan morsalin berkata... BALAS

sya dop guna ajinomoto lening..tp guna scukup rasa (megi) plop...