Khamis, Ogos 18, 2011

Lagu Raya Berkumandang Syahdu....

Salam bersiaran hari ke 18 berpose...........alhamdulillah....
maknanyer kiter ada 11 hari lagi..........yihaaaaaaaa..tapi sedih pulakkan macam cepat jer berlalu
minggu2 terkahir ni makin ramaila orang kuar membeli belah
persediaan raya katakan

tfuhh jalan memang jem la...almaklumla jalan dalam bandar kole teganu ni banyak yang one way
dalam pusat membeli belah tu pun kadang jem jugak..kih...kih...
masing2 penuh troli.......
cik dah kuih raya takdok langsung ni
esok bolehla menyesakkan diri 
sape nak ikut jomlaa.......




dah dekat nak raya ni paling tak tahan sekali dengar lagu raya
cik dah sedih kadang2 menitis jugak airmata seposen dua
syahdu bila dengar lagu raya yang mendayu2
apeni lagu mamat exist tu "kupohon restu ayah bonda"
alahai takleh dengar langsung la
orang yang paling cik dah ingat adalah AYAH
sebabnyer tahun ni cik dah tak balik raya Neram
ayah ada tanya tapi yang tolong menjawabnyer ummi
sedih sangat & tak sampai hati nak bagitahu giliran raya umah sini taun ni
olo olo sian ayahku
mesti ayah sedihkan raya tahun ni anak bongsu dia tak balik
bukan setakat ayah jer sedih anak bongsu dia ni lagi lagi lagi sedih......


seminggu sebelum pose aritu sempat jugak balik jenguk ayah
kadang2 rase nak duduk ngan ayah jer
nak selalu dekat dimata ayah
tapi ingatkan diri status sebagai isteri orang redha jela.....




4 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

tempat seorang isteri adalah disisi suami.....
takpe..sabar je idah weh...
ayahfaham tu..

dyea irdina berkata... BALAS

kita laung dok buka redio.....klu dok dan mari shadu abisss...ni sokmo mr tinggat ke aruah tok..sbb raya mst dia buat tapai..taun ni dok meraa la

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

jangan sedih cik dah..jue pun raya belah hubby tahun ni..raya ke 2/3 baru balik ganu...sedih tau sebab belah hubby punya raya tak mcm raya.....sangat2 sedih...

~aSHa~ berkata... BALAS

InsyaAllah pengorbanan cik dah mengikut suami, ayah pun dpt pahala....

k.sha pun raya umah mentua taun ni..uhuhuhuhu