Rabu, Ogos 17, 2011

eh eh dah pandai ber yang yang la pulak

Salam 17 Ramadhan........alhamdulillah.....

arini cuti kan sempena Nuzul AlQuran...cik dah tetap keje la
sebab kampeni dah replace kan cuti ni ke raya nanti..okla tu kan
boleh cuti lama sikit time raya 
lama pun takat seminggu jela

ni nak citer pasal anak teruna ngan anak dara cik dah
dah pandai ber yang yang dah...ala yang tu sayang la
kah..kah...mula2 dengar tu macam kelakar pulak
yang berdialog ni anak teruna 
mula2  SAYA AWAK pastu 
"YANG MARILA TIDO".......
lor main kawen2 rupanyer........

alamak sejak bila pulak pandai ber yang yang ni 
ni mesti kes tengok citer Kasih Alia






5 kabo mende gok:

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

pandai je anak cik dah main berdua...

cheqna berkata... BALAS

hahahaha
kuat ngat pengaruh citer ni

Deyana Hatazad berkata... BALAS

hahaha... pandainyer diaorg main :)

intan morsalin berkata... BALAS

hahahaha...klakor je ank cik dah

wahida berkata... BALAS

kehkeh...mcm2 gelagat anak2 ni kan..

saya pun suka tgk kasih alia tu...hehe..