Khamis, Julai 14, 2011

Suke hati....suke hati...yang penting kiter hepi....

ye memang tengah suke ati pun
sebab barang yang cik dah kirim ngan sepupu en sani dah terima pun tegari tadi
sepupu en sani balik sabah baru2 ni sebab attend kenduri kawen adik ipar dia
meriah gitu orang sabah kawen yekk...
dah kebetulan balik tu cik dah mengirim la ape lagi
yela nak pegi borong sendiri ntah tahun bila la boleh jejak sabah tu
 jawabnyer kirim duit tunggu barang jela...
seb baik ada yang sudi melayan..

meh kiter tengok hasil kiriman dari sabah
terima kasih la sepupuku sayang (dan dan sayang kan)
sbb sudi layan karenah cik dah nan sorang ni
 serba serbi nak kan..

kerongsang 

 gelang
butang baju melayu
ermm boleh kasi ayah satu ni

 gelang untuk anak dara....fatihah insyirah
tengok mamanyer pakai gelang sibuk nak jugak
 
 
 ini pulak tasbih..cenderahati dari sepupu en sani aka anak sedara mak mertua cik dah
 untung mak mertuaku,anak sedara berholiday ingat kat dia






5 kabo mende gok:

ADEEYA berkata... BALAS

Eishh banyak nyeee mutiara :D the last one tu menarikk :D

LYAfrina berkata... BALAS

best..kalo nk jjk sana bila dok tau kan..nk g trg pon ssh..ermmmm

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

banyaknya...kalau pergi sendiri rasanya lagi banyak cik dah borong nie

harnida berkata... BALAS

hehehe sama2 la...no hal nnti aku blk lg bole kirim lg....

intan morsalin berkata... BALAS

beraya sakan ngan barangan sabah ler cik dah tahun ni yer