Khamis, Julai 14, 2011

Apesal Celcom Baik Ati Sangat Ni????

RM 10 untuk 3 minggu....fuhhhh jimat kan...
memang heran bin ajaib la sejak dua menjak tiga menjak ni (ape punyer bahasa daa)
celcom tengah bermurah hati ker erk  bagi cik dah limit call & sms sampai berminggu2
buka top up banyak pun RM 10 jer pun
tu pun ada balance lam 2 hengget ni
 sekali sebulan jer cik dah top up sejak dulu lagi
almaklumla kan dah duk serumah (kawen la)
zaman bercinta dulu bukan main kan
 habis kredit mesti top up
 sekarang nan ado nak wat gitu dah
jimat.....jimat....









5 kabo mende gok:

Zue AnnaLeeya berkata... BALAS

akak pon satu line tuh top up skali jer sebln...
tu pon 5 hengget jerk...
sbb sygkan no fon tuh...
lgpon akak pakai line satu lagi yg post paid...

e.l.i.s.s.m.i.e berkata... BALAS

3 minggu ? tak perasan lak :p

cik dah berkata... BALAS

@Zue AnnaLeeyakalau x wat coll mmg jimat kan...pernah gak top up 5 hengget...

cik dah berkata... BALAS

@e.l.i.s.s.m.i.eiye betul..mgkin sbb kredit x hbis lg tu yg lajak smpi 3 mggu..

zaidah berkata... BALAS

yer lah sekarang nie memang masa untuk berjimat cik dah...so bleh buat beli yang lain....