Rabu, Jun 22, 2011

WW~ nak tumbuk sambal pun boleh ni



lesung batu anak dara cik dah
anak teruna pun ada

13 kabo mende gok:

.:Mama Dhia:. berkata... BALAS

amboi..dalamnyer lesung pipit die..dhia pun ade tp sebelah jer... (^__^)

NM02 berkata... BALAS

dalamnyerrrr.... manis sungguh ngupenya

zaidah berkata... BALAS

lesung batu tu ikut gen siapa yer cik dah...ikut cik dah ker ikut hubby..

cik dah berkata... BALAS

@.:Mama Dhia:.
heheheh..sebelah pun ttp manis

cik dah berkata... BALAS

@NM02
kalau senyum jer nampak manisnyer

cik dah berkata... BALAS

@zaidah
gen cik dah kut ada sebelah kiri..tp x nmpk sgt pun..tp yg herannyer anak teruna ada 2-2 belah

irma berkata... BALAS

anak2 ima 3org semua ada lesung pipit..2 belah lak tu semua..xtaulh gen saper.ima mmg kompem xder.tgk hubby xder rsnya tp dia kt ada..ima rs tu cam kedut2 je kat pipi dia kah3..

cik dah berkata... BALAS

@irma
olo olo comeynyer...

So Shy Lady berkata... BALAS

oloh ikut cik dah ke tu? ada iras2 tok t la ank dara tuuu ;P

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata... BALAS

uihh dalam sunggoh lesung pipit yeee heheh comel

e.l.i.s.s.m.i.e berkata... BALAS

anak me ada telaga buruk :p

dyea irdina berkata... BALAS

orng ada lesung pipit ni manis....adam pun ada dok tau la mari mn..beloh mok pok ye tadok pun hok ada lesung ni....

cheqna berkata... BALAS

owoh...
doh rajin dok agi tumbuk sambal situ??hehehehehe