Selasa, Jun 21, 2011

olo olo manjanyer.....

Assalamualaikum wrt wbt


baru nak bersiaran
kemalasan melanda la ni
tapi bila buka blog takde entry baru cam tak syok pulak kan

ala layan jela aksi fatihah ngan kucing kesayangan dia
berkepit sokmo
cik dah yang lihat naik rimas kadang2

 aksi manja 2 pasangan hangit bercinta

 tengah serabai lagi ni kes lum mandi pagi
 cik dah tengah siap2 nak pegi keje
tengok pasangan ni tengah masyuk bercinta atas kerusi
 olo2 manjanyer


~pernah satu hari tu fatihah tolong bersihkan hidung kucing tu
yang penuh ngan taik hidung






6 kabo mende gok:

Mamamya berkata... BALAS

anak2 kat umah ni semua takutkan kucing....kucing baru nak dekat dah bertempiaran lari....

r|nA @ ja|j|na berkata... BALAS

echa jauh berani lah..bile cat tu dekat, lintang pukang lari, ekeke..

intan morsalin berkata... BALAS

ank sya pon ska kucing

.:Mama Dhia:. berkata... BALAS

dhia tak takut kucing tp kucing takut ngan dhia...hehehe..
mane taknyer..kalo pegang kucing, dhia suke pegang kat leher..mau tak tercekik kucing tu...

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata... BALAS

rafiq takut kucing...haihh

sy suka kucing. masa kecik2 sy cam fatihah tu la..cuci taik idung. cuci taik telinga kucing.
kdg2 sy cium idung dia wat masuk dalam idung saya..masa tu budak2..tatau ape2..skang ni bila ingat balik..ya rabbi...tak senonoh sunggoh ahahahhahahaha

cik dah berkata... BALAS

@rose --{@ ibuRafiq @}--

biar betul rose sebijik cam fatihah layan kuceng....cdah jgn hrp2 la nak gitu2 ngan kucen..x suke sbb dulu2 kena cakar kat peha