Rabu, Jun 15, 2011

bukan milikku

Minggu ni ajer bukan milik cik dah
minggu2 yang lain haku yang empunyer

bahan yang menjadi rebutan minggu ini adalah "TV"
kah..kah..kah...
TV pun nak berebut
bukan berebut ngan en sani or fatihah or muizzuddin
tapi berebut ngan pak mertua
minggu ini adalah minggu Tilawah Al-Quran peringkat kebangsaan nun bersiaran dari Sarawak
live TV1
cik dah pulak suka TV3
terpaksala berkorban
hambek ngko kena sound direct dari pak mertua
"tak suka dengar org mengaji"
"kalu nyanyi2 tu wehi ngat ar"
yang terkena cik dah ngan mak mertua la
huhuhu






11 kabo mende gok:

LYAfrina berkata... BALAS

hehehehe... biasa la..nmpoknyer cik dah kna beli tv se agi

irma berkata... BALAS

haha.....klakor lah....

~aSHa~ berkata... BALAS

ehehehe tu la...

zaidah berkata... BALAS

huhuhu...berbisa sekali pak mertuamu cik dah...

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

@LYAfrina

tv baru..ermmm bilala tu agaknyer..

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

@irma

gitula kalu dok ngan mertua..

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

@~aSHa~

yg molek kiter dok wape nok dgr kan..

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

@zaidah


mmg bisa pun..skali kuar aura dia..hbis smua terkena

e.l.i.s.s.m.i.e berkata... BALAS

seb baik berebut channel ngan anak ajer :p

eB ezrin berkata... BALAS

slm, nmpk u jenguk kami tadi... tq sudi singgah yer :)

MamaRaisya a.k.a Lisa berkata... BALAS

pedas 2 kena sound g2..huhuhu...lisa klu kena pn ngn arwah atuk jelh..ngn MIL & PIL diorg xsuka tegur n kita lak mmg xkacau klu diorg tgk bab2 cm2 sbb mmg dh beringt kn cz dh penah kena sound ngn arwah..tp klu bab2 citer berebut ngn PIL tp dia ok la spoting jer..sbb dia suka sgt layan hindustan kn...boring mlm2 buta layan bnda alah 2...huhuhu...