Rabu, Jun 08, 2011

bibir ada mata ikan?

Selamat petang semua


alamak dah petang rupanya
entry arini takdok lagi kan


2 3 ari lepas cuaca mmg panas giler2 kat Teganu ni
memerit rase kulit
semalam ngan arini alhamdulillah cuaca mendung & kadang2 hujan sekejap
bila cuaca panas ni anak2 la yang paling kesian

mula2 si muizzuddin
cik dah perasan bibir dia kemerah2 an
mesti nak demam
bila time makan dia selalu menangis cakap bibir dia sakit
skali bila cek tengok ada mata ikan 
patutla tak mau makan nasi
mata ikan tu ulser mulut
mungkin tahap kepanasan sangat2 tu yang jadi mata ikan
nak kata tak cukup minum air
rasenyer dah terlebih minum
yela sekejap sekejap ke dapur keje dua beradik tu

ini gambar semalam
masih sakit lagi tu
tapi lepas cik dah letak mende alah tu terus tak sakit dah
nak tau mende alah yg cik dah guna sila teruskan bacaan korang yek



lepas si muizzuddin 
si fatihah pulak merengek sama
yang ni pulak habis ruam panas kat belakang leher
mesti gatal
tula dorang ni main tak hengat diri tau
cik dah yang lihat pun naik rimas bila dorang berpeluh2
ishh cuaca dahla panas kan
cik dah rimas dorang bukan main rileks lagi
malam2 mula la sorang merengek sana sorang lagi merengek sini

biji2 kemerahan kat belakang badan fatihah
si muizzuddin aritu ada jgk
sapu mende alah kat bawah tu hilang



mende alah yang cik dah maksudkan tu adalah
jeng jeng jeng

v


v


v

gel gamat emas



gel gamat emas ni cik dah beli ngan kawan 1 sekolah dulu
pn yana namanyer
mula2 tu cam tak konfiden jer nak letak lam mulut muizzuddin
hahha takut tertelan jer
cepat2 confirm ngan pn yana 
dia cakap ok 
cik dah pun apelagi 2 3 kali jugakla sapu kat bibir muizzuddin
biar hilang rase kepedihan tu



pernah tak terjadi kat anak2 korang & ubat ape korang guna?



9 kabo mende gok:

So Shy Lady berkata... BALAS

ooo bagus gak tu.....kalau ttelan tak pe kan

bagus bagus

Siti berkata... BALAS

gel gamat ni sebenarnya bagus cikdah. kalo luka tepek dekat tpt luka tu insyaallah berenti darahnya. fungsi dia sama macam daun/gel aloe vera. ada parut2 pon boleh letak. parut baru la. parut lama tak gerenti. parut lama boleh try bio oil.

kalo anak gatal kak boh bedak aiken je.

izaFiza berkata... BALAS

bgus2.boleh try nie..=)

etiey.com© berkata... BALAS

wah betul ke menjadi? memang sakit kalau kat bibir tu

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

alhamdulillah menjadi sapu gel gamat emas tu...pagi tadi cek mulut muizzuddin dah berkrg mata ikan...

armouris berkata... BALAS

lagi info tentang ulser mulut di SIHAT SELALU - Ulser Mulut Boleh Menyebabkan Barah

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

armouris
time kasih atas info itu...

fazilzura berkata... BALAS

salam balas singgah ...

haah kite org ganu , tp lahir KL.. kalau raya sure kompom ke KT .. awk dok mano

Deyana Hatazad berkata... BALAS

alhamdullilah... dah kurang ek ulser mulut muiz???... :) pandai dah promote produk... he# thanks:)