Isnin, Mei 02, 2011

Pertemuan yang bermakna walaupun sekejap ajer

hai hai bersua lagi
tadi sibuk sket wat keje
agak2 korang kenal tak wajah si cantik manis ini
aritu cik dah sempat jupe dia kat Paka
ontheway nak balik Neram singgah dulu
umah sicantik manis ni dekat jer ngan umah kakak ipar

mama danish& sarah aka kak ain
(gmbr copy dr fb kak ain)
aritu x sempat nak bergambar pun
nak cepat punyer pasal
macam tak caya jugak sebenarnya akhirnya dapat jupe kak ain ni
macam dah kenal lama jer
padahal kenal melalui blog & facebook jer
sebelum ni banyak jer halangan nak jupe
tapi disebabkan  aromatherapy plus punyer pasal
akhirnya dapat jupe kak ain


aromatherapy plus
ubat batuk sapu jer 
mcm minyak wangi kan
nanti cik dah citer pasal aromatherapy plus ni yek
banyak kegunaan
kalu sape2 berminat bolehla contact kak ain yek

7 kabo mende gok:

YAYA AZURA berkata... BALAS

best kan cik dah dapat jumpa sesama blogger ...

~aSHa~ berkata... BALAS

aritu dah beli dgn dia...bagus ubat ni, mmg wangi..senang di bawa ke mana2 plak tu..

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

yaya azura
mmg besh....jom kiter jupe etek

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

asha
betul2..sejuk jer bila pakai...

Zue AnnaLeeya berkata... BALAS

jupe ain la yer... balik neram aritu, nape tak jupe kak zue???? dgn nada jeles... huhuhu....

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

kak zue

jgn marah erk...dok dang kak zue wei...lenkali plk deh...

LYAfrina berkata... BALAS

dh jumpa ain dulu. time dia dtg ziarah lya time sakit dulu kt rmh.. tringin gak nak jumpa lg, time2 dh sihat ni