Rabu, Mei 18, 2011

Nora Elena


dah tengok lum citer Nora Elena?
best citer
 akasia Tv3 jam 7.00-8.00
cik dah tak sempat tengok kat tv pun
apelagi tengok kat DramaMelayu  
pelakon utama hensem & comey
 aaron aziz,siti saleha,zul arifin

Sinopsis Drama Nora Elena

Diadaptasi dari salah satu novel popular terbitan Karangkraf – Kasih Yang Suci, mengisahkan tentang perjalanan hidup NORA ELENA yang dihantui pengalaman pahit akibat dirogol 10 tahun yang lalu.
Walaupun sukar untuk melupakan insiden hitam tersebut, kini beliau selesa menjalankan kehidupannya seperti normal dan bakal mengahwini Idham. Namun, keadaan mula berubah setelah bertemu Seth Tan. Idham bercadang untuk membatalkan majlis perkahwinannya dengan Nora Elena setelah menerima satu panggilan misteri yang menceritakan perihal Nora Elena yang bukan lagi seorang perawan.
Lebih mendebarkan, Seth Tan menawarkan dirinya untuk menggantikan tempat Idham di dalam majlis perkahwinan tersebut kerana masa semakin suntuk. Apakah yang akan berlaku kepada Seth Tan, dan siapakah watak di sebalik panggilan misteri tersebut?




10 kabo mende gok:

irma berkata... BALAS

mmg best citer ni.....harap2 drama dia pon best...coz ima dh bc novel ni mmg best..hehe jom kita layan ptg2 eh...

etiey.com© berkata... BALAS

lom sempat tengok lg.. tapi suka dengan pelakonnya

ita cutevirus berkata... BALAS

cite ni very touching la...
huhuhuhuh....

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

irma
tu ar c.dah wase mcm pernah baca novel ni...kat umah x sempat nk layan....tgk kat tonton pun boleh...

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

etiey.com
tengok ar..best..pelakon dia hensem N cute ekpong...

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

ita cutevirus
betul2...

NM02 berkata... BALAS

ai pun layan sebab ada aaron aziz... aummmmm!!!!!!!

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

nm02
hhuhuhu..tula pasal..keranamu aaron aziz

nnt novel ombak rindu plk..aaron aziz jgk

Siti berkata... BALAS

seth tan tu cine ke?

p/s: sikit lg nok jd setan, kan? hahahha...

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

siti
seth tan tu kacukan melayu cina
~ahmad seth tan....kawan dia pggl setan jer