Rabu, Mei 04, 2011

Lapar & Frust

hai korang

dah makan ker?
citer pasal makan cik dah tengah frust ni
2 ari berturut2 terkena
semalam nasi lemak beli tak wape masak
berketup ketup lagi
bau bukan main wangi lagi tapi tak masak sepenuhnyer
makan sikit ajer pahtu terus buang
kul 10 sakni pulak time rehat terkena lagi
nasi lemak jugak tapi kedai lain
potong selera betulla
cik dah tak pasti rambut or ape
suh kawan tengok
dia cakap macam rambut uban
panjang pulak tu
belum sentuh pun lagi terus cik dah buang
takde rezeki cik dah la tu kan  kan...
nampak gayanyer berlapar nasi la cik dah 

6 kabo mende gok:

ibu qaleesya berkata... BALAS

kena hati2 la nanti nak belior makan apa2 kena tangok dulu.. gelinyaa

NM02 berkata... BALAS

cik dah, sama la kita. selera pagi ni ke laut. saya makan semua tak kena. rasa mcm bau hangit. lapar giler ni sebenarnya

LYAfrina berkata... BALAS

ADOII.. SLALU GOP KENA ADA RAMLAH RAM DLM MAKANAN.. TERBANTUT SELERA NOK MAKANG

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

adoi..potong stim betul kalau mcm nie...

MamaRaisya a.k.a Lisa berkata... BALAS

hemm...biasala...k.idah blh katakan majoriti yg terkena..xdop cik ram ada cik lat la..n mcm2 yg membantutkan selera kita...tp sian k.idah xdpt mkn pg ni...huhuhu..sabar yekkk

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

yes akhirnya nasi ayam selamat mendarat kat perut cik dah..ape boleh buat xde rezeki nak makan nasi lemak

adakah petanda suh diet tu..kih..kih