Selasa, Mei 24, 2011

Jalan2 Kat Pasar Pagi Teluk Ketapang

Assalamualaikum wrt..wbt

ari jumaat ari berjalan2 ke pasar
mencari lauk2 untuk di masak
ikutkan hati memang trauma nak pegi tempat ramai orang
bawak anak yang jenis duduk tak diam ni
nak kena pegang2..
tawakal jela..
en sani tula beria2 ajak pegi 
dulu pegi pasar borong wakaf mempelam
kali ni ktorang tukar angin pulak ke pasar pagi teluk ketapang,Seberang Takir
masa tengah jalan2 tu nak amikla gambar
ala pakai henpon jer pun
tapi en sani perasan
katanya"itu pun nak ambik"
hahahah tak tahu ker wife mu ini kaki blogger


ini je 1 sempat di snap
ramai jugak peniaga kat sini rupanya
si kenit ni pun nak jugak
tu yg abah perasan tu..kih..kih



kelemahan cik dah bila pegi pasar bersama en sani
cik dah jadi tak reti nak membeli lauk
mesti nak kena tanya dulu dia
kalau pegi sensorang pandai pulak..kui..kui
last2 en sani sound direct
dia kata selalu sangat dah bawak cik dah pegi pasar takkan tak reti2 lagi kut
hahahah sebenarnya blur
ala dah pegi bersama kena ar tanya2 jugak kan
takkan nak ikut selera tukang masak jer
bila dah kena sound gitu wase cam putus angin nak pegi lagi

korang pulak cemana kalu pegi pasar
ikut kata hati sendiri or bertanya2 jugak dengan pasangan depan orang ramai ?





2 kabo mende gok:

NM02 berkata... BALAS

ai kalu kelek kelate, suker ikut mak pegi pasar isnin... meriah gilerrr

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

samalah....kalau pergi dengan hubby memang kena tanya dia....sebab kita masak dia yang banyak makan...