Ahad, Mei 22, 2011

Asik beranak jer keje ngko yek!!!

tengok tu 3 ekor pulak kali ni
seingat cik dah kucing ni baru jer beranak bulan 1
asik beranak jela kejenyer
hujung tahun nanti mungkin beranak lagi tu
3 kali setahun gitu

kucing ni macam ngeng sikit tau
tak boleh orang tengok2 anak dia
mula ar nak cari tempat lain sembunyikan anak dia
pagi tadi ibu kucing ni try bukak gobok baju fatihah & muizzuddin
mungkin mencari tempat sesuai
ni anak dia yang dulu
lahir masa bulan 1 
ada 2 ekor
tapi yang idup cuma sekor yang ni jer
 ala yang sekarang ni suka benor skodeng bilik tido cik dah tu
 tak caya cer tengok tu
 dah ada adik baru
 bertambahla anak2 wek kat umah tu



 ~kembar tahun la gamoknyer kucing2 tu

11 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

dah..
doh tuan dia tak mboh beranok kecik ke??hehehehe

LYAfrina berkata... BALAS

SUKANYER DIKERUMUM BABY BULU NI :-)

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

cheqna
tak mboh lagi cheqna oii....nnt ar sy slim sket lagi....

tggu cheqna dulu boleh?

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

lyafrina
suka kucing jgk ker?

kdg2 wase rimas jgk...

Mamamya berkata... BALAS

wahhh...mmg meriah ni bila asyik beranak jer....:D kat umah ni x blh bela kucing sbb afiqah ada asma...

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

ramainya cik dah..tak berak merata ke..

eT berkata... BALAS

ish...ish...

kena siap menu kucing berpantang la pulok...:p

YAYA AZURA berkata... BALAS

kucing tu siap skodeng cik dah tu ..haha..kadang-kadang mari rasa geli pegang kucing..hok kecik dok ape..hok besor tu ..perut dia lembik je..hihi.

annorita a.k.a cheekongsejuk berkata... BALAS

lama x jenguk blog mama iza.. kucing kite semua jantan (sengaja) hehe.. x de mslh beranak pinak..

etiey.com© berkata... BALAS

heheh dorang nih memanglah.. terover hormom tuh kahkah

~aSHa~ berkata... BALAS

kucing yg subur....ehehehee