Rabu, Mac 23, 2011

tiga sepuloh....... tiga sepuloh

woh pele woh pele.......(sebut betul2 yek)
tengah meriah lening orang jual
murah 2 ajer
3 kg Rm10
woh pele tu buah mempelam tau
ada org panggil woh pauh
macam2 la panggilan
sedapnyer....bila dok sebut asikla teringat kemanisan dan kelemakan woh pauh tu
jangan tak tau dalam banyak2 buah mempelam tu ada namanyer sendiri
cik dah pun kadang2 konpius
cik dah suka yang kulit hijau
yang lemak gitu
mas hitam kut namanyer
tabiat cik dah dari kecik lagi
lepas kupas kulit mesti biji tu cik dah kulum
tak senonoh kan...kih...kih
besh ape...
tapi cik dah tak buat depan en sani la
kang tak pasal2 kena sound

sekadar gambar hiasan



10 kabo mende gok:

nUR_rOsALiNdA berkata... BALAS

Makkk aiiii
Kecoq lioq!!!~

Mama Hanim berkata... BALAS

sedak tu.. nok etet la..huhu.

r|nA @ ja|j|na berkata... BALAS

makan ngan cicah lagi sedap nih..
mang aih..

wahida berkata... BALAS

huwaaaa!! sedapnya...nanges tgk!!

intan morsalin berkata... BALAS

askm..slm pknalan..sya pon org ganu gak..ehe...org setiu...
sdap sgguh woh pauh tu..alik kolupo ni mahal jugok woh pauh tu..nok-nok kalu pasar mlm...bkn makin muroh..makin mhl dr supermarket...huhuhuhu

nok jeput cik dah ni,....mari lah btndang ke blog sya...i follow cik dah tau

dyea irdina berkata... BALAS

sedapnya cik dah weiiiii.suka benor buah pauh ni..sinim banyok jual tepi jln tp dok wani beli sbb sokmo kena hok masam..konon nama pelam madu tp rasa hampeh masam gile..

teratai berkata... BALAS

sedapnya manisss!

MamaRaisya a.k.a Lisa berkata... BALAS

huhu..lisa ngn laki sama pesen jer..suka je bab kulum biji pauh 2...ikut turn lak kdg 2...klu dia kupas dia la dpt biji...kdg en.suami siap simpan lg utk lisa..hehe..bagus tul paham jiwa..hahaa

CiK Jue aka ibu FarisYah berkata... BALAS

seddapnye....kat sini mahal...

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

huhuhu ramainyer yg suka makan ....dulu2 masa preknen kat si muiz siap kembung perut lg mkn buah pauh byk2...