Sabtu, Mac 19, 2011

besday muizzuddin ler arini


Selamat Ulangtahun Mohammad Muizzuddin Mohd Sani
yang ke 4 tahun

Semalam ingat dah yang arini besday Abg Long
tapi pagi ni leh terlupa nak wish utk dia
dahla tak salam ngan dia tadi
ntah dia tu sayang benor nak buka mata
asik nak sambung tido ajer
tahun depan nak sekolah cemana tu
ada kena siram air ngan mama nanti tu

muizzuddin @ Abg Long waktu kecik 
lupa dah..rasenyer umur lam 7 bulan gitu
masa ni slim jer cik dah rase..kih..kih
sekarang jadi cam anak gajah dah


the latest picture abg long wif adik

utk abg long
mama doakan semoga abg long jadi anak yang solehah
 anak yang mendengar kata,tak mo degil2 lagi
kalau mama suh buat jangan tangguh2 tau
tak mo manja2 lagi
tak mo la gaduh2 ngan adik lagi



SELAMAT MELANGKAH KE USIA BARU
DARI KAMI YANG MENYAYANGIMU
ABAH MAMA & ADIK


7 kabo mende gok:

LYAfrina berkata... BALAS

SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN BUAT ABG MAIZZUDIN..
SEMOGA DKURNIAKAN KSIHATAN Y BAIK SERTA BERJAYA D DUNIA & AKHIRAT. AMIN :-)

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

thanks lya

dyea irdina berkata... BALAS

eppy besday maizzudin..suh mama beli kek besar tau...pas tu untie nak mkn jugak tau..suh mama buat nasik minyak, nasi dagang..nanti auntie g mkn bwk adiah besarrrrrrrrrr punya
batu nam tu dlm pasar pok2 dara laker yg nega..adik pun ada gerai satan dlm tu...kat batu nam lagi tok nenek sedara mara sepupu papat sema duk situ..arwah ayah asal orng batu 6

✿ etiey erywan ✿ berkata... BALAS

selamat hari lahir sayang. mog apanjang umur murah rezeki. sentiasa dengar cakap mama dan papa... amin

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

dyea irdina

haha..ya ampun....nasi myk ok...nasi dagang ko...

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

etiey erywan
tq....

Zue AnnaLeeya berkata... BALAS

hepy beday abg long... jgn nakal2 tau... jd anak yg baik utk abah dan mama k...