Rabu, Februari 16, 2011

muizzuddin gatal

kih..kih...
fuhh tajuk cam muizzuddin dah besor jerk
bukan gatal cari awek yek
umur baru 4 tahun
takkan gatal cari awek dah kut....kih..kih
balik keje semalam sambil dok rehat
cik dah perati muizzuddin asik benor menggaru
skali tgkla kat kaki,peha & kat siku berbedang2
tau dok berbedang2 tu ape?
oloh macam org kena ulat tu la 
ke korang panggil ape..bintat2 erk
rimas nengok dia asik menggaru jer cik dah suh dia g mandi
pas sudah mandi tu cik dah sapu losyen pati halia
pas sudah sapu nampak dia tak garu2 dah...
bedang2 pun hilang
losyen pati halia tu bukan untuk hilangkan lemak ajer yek
sebenarnya serbaguna jugak
 bila batuk pun cik dah sapu kat dada & belakang
lega la jugak nak tido pun takla terganggu sangat
losyen yang cik dah guna

10 kabo mende gok:

aRniNasiR berkata... BALAS

tak panas ke sapu kat anak?

rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

dak echa pon selalu jugak garu² badan dia..abis dah luke², kesan garu..nak kene trai jugak ubat sapu ni..

cheqna berkata... BALAS

tobak sedak sapu losyen ning
mula2 panas pahtu mula r sejuk.....
tapi memang lega r...

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

arninasir
buh sikit jer..losyen tu sejuk n berangin

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

rina
tu ar asik garu2 kang luka ssh plk..pastu jadi kudis

rina guna econazine ok jgk

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

cheqna..btl2...

So Shy Lady berkata... BALAS

dah lama cari losen niiii..cik dah, bukan ke guna utk kempiskn prut? r multi purpose?

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

so shy lady

kalau ikutkan mmg utk kempiskan perut..tp dlm kotak tu ada ye kabo bleh digunakan utk mende2 lain jgk...
so jgn pandang luaran ajer..dlman pun kena tgk jgk..ada maklumat berguna....

eT berkata... BALAS

losyen pati halia ni leh ilang gatal yer...
dania pon selalu gatal..garu sana sini sampai tinggal bekas...
leh try la ni plak...

Ummi Aisyah || Cik Yah berkata... BALAS

oo..baru tau banyak gak kegunaan pati halia ni..boleh try satu ni