Khamis, Februari 17, 2011

Kerinting @ Serabai

wei tengokla anak dara cik dah ni
rambut dia ala2 kerinting ala2 serabai jugak
rimas nengok
masa fatihah umur setahun cik dah pernah potong rambut dia
nak buang kerinting tu
last2 kerinting jugak
tapi rambut fatihah kerinting besor2
kih..kih
tak tahu ikut gen sape
cik dah ngan asben rambut biasa ajer

tengokla tu rambut dia
asben cakap rambut fatihah jadi gitu sebab tak sikat rambut
ye ker?
ni rambut belah belakang
bergulung besor2 
kejadian tak diingini berlaku semasa balik kampung aritu
kih..kih..
rambut fatihah kena tarik kat anak sedara cik dah
sepupu fatihah la
si adam tu
anak2 sedara cik dah majoriti lelaki
so fatihah kena dera la


cemana nak bagi rambut lurus erk?

6 kabo mende gok:

rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

ekeke, comei hape fatihah rambut gitu..budak² mmg nmpk serabutlah kan..tapi dulu kan rina nak rambut kinting gitu, sbb tgok rambut sepupu kinting jugak..

Eda berkata... BALAS

eh...lawa pe rambut fatihah ni...sbb kerinting dia bahagian bawah je...cuba simpan pjg mesti lagi cantik..=)

Siti berkata... BALAS

idah,
bg panjang sikit. mesti comel. mase kecik2 dulu kak rambut gitu gok. ade stengoh org mase kecik rambut khiting, bile besor jd lurus. sikat sokmo la rambut dia kot buleh lurus.

Zaidah berkata... BALAS

rambut kerintingkan comel cik dah...kl nak luruskan gunakan teknik rebonding...

Warna Warni Kehidupan berkata... BALAS

chomelnya rambut tuh hee

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

comey er...kih..kih...

bila bagun dr tido..rambut dia mengerbang..mcm hantu daa...