Khamis, Februari 24, 2011

katakan tidak!untuk botol susu

si rambut kerinting ni sekarang dah pun berumur 2 tahun 3 bulan
fuhh lega sebab senang sangat stop botol susu
seb baik tak ketagih
so skrg kalau mau minum susu cik dah bagi lam cawan yang ada muncung tu
cemana senang sangat stop botol?
kalau ikutkan dah seminggu fatihah tak berbotol
sebabnyer malam aritu sebelum tido dia mintak susu
lepas minum susu dia batuk2
pastu apelagi uwekk..uwekkk la
 dan dan tu jugak cik dah cakap ngan dia
pas ni tak bleh minum lam botol
kalau minum jugak nanti muntah
huhuhuh
esokkan nyer cik dah sorok botol susu
dan pesan kat mak mertua suh wat susu fatihah lam cawan pulak
fuhh seb baik tak meragam


~lepas ni kena ajar kencing kat toilet pulak

10 kabo mende gok:

rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

tanda² anak nak membesar bagai johan..senang aje fatiha nak free bottle eh..tataulah cane gaye echa nanti..

cheqna berkata... BALAS

wah..bagus fateha ni...
memang kena ajo la budak2 ni...
ikut saikonya..setiap peringkat umur yang dilaluinya...akan ada perubahany yang berlaku...

Eda berkata... BALAS

waa..bagus2...anak buah saya pon lum stop lagi..2 thn lebih gak tu

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata... BALAS

bagus bagussss..gud gurl..

CiK JuE berkata... BALAS

cik dah senang ye...fariosyah sampai sekarang mlm minum susu pakai botol sebelum tidur...

.:mama dhia:. berkata... BALAS

bagus ek...nanti nak kene ajar gak dhia benti isap botol..kalo sampai besar isap botol, malu la..

wahida berkata... BALAS

wah...berkesan sungguh cik dah punya strategi...

Shorbaini berkata... BALAS

SENANGNYA NAK LEPAS hehhehee

Zue AnnaLeeya berkata... BALAS

snangnya nak stop botol... airel plak takmo minum dlm cawan tuh... tp diapers dah free... cuma pakai mlm dan nak jln2 jerk...

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

alhamdulillah memang senang sungguh....
mula2 risau gak kut2 ye meragam...

tp ok jer esokkannyer tu...