Jumaat, Februari 11, 2011

Bepang

bukan kuda kepang yek
bepang ni sejenis makanan ringan la
kat teganu ni banyakla
kat negeri lain tak pasti pulak
bepang ada 2 jenis :bepang pulut ngan bepang kacang
aritu cik dah balik dari Besut sempatla singgah kat gerai tepi jalan kat Kg Tembila
nampak bepang pulut terus sambar 
dah lama tak makan
pas sudah makan terasa sengal gigi
sebab bepang ni manis
tapi sedap sebab rangup..
mari kiter lihat rupa bepang pulut
cik dah amik kat google imej

8 kabo mende gok:

CiK JuE berkata... BALAS

cik dah kita suka sangat..tiap kali balik umah mok..mesti beli...

Siti berkata... BALAS

bepanglah pulok. bepang kacang merata-riti ade org jual. bepang pulut ni yg payoh nok juppe.

eT berkata... BALAS

haha..baru tau nama dia...
selalu ngapp ajer...:p

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata... BALAS

sedappp...
alya suke, dlu samah jah sepeket..
lening, 3 peket 2 rial.. huhhuhu..;-/

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

cik jue
tu ar sedak ork...

kak siti
ye ar bepang kacang mana2 ada jual..bepang ni beloh pantai timo je ada kut...


et
ngap2 tu yg sedap kan...


leily
dulu serba serbi muroh ork..
lening kena pk 2 3 kali kalu nok beli..tp dang brehi beli jer...

saveme_zero berkata... BALAS

ooo..nama dia bepang erk. biasa gak makan tapi x tau pun nama dia..hehe. ada mcm² kaler kan

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

yg idah pernah mkn cam gini jer..x pasti plk mcm2 kaler2

dyea irdina berkata... BALAS

anok2 suka sgt la ni...mok budok zaman dulu suka gok tp lening dok wapa doh maybe sbb manis n kerah skit...tua doh gg dok larat nok gigit..huhu