Rabu, Januari 05, 2011

Laparnyer

salam & selamat pagi

pagi ni cuaca tak elok..
kan jabatan kaji cuaca kata hujan arini
so pagi ni memang hujan
disaat dan ketika ini cik dah tengah menahan kelaparan
kesian tak?
arini tak masak 
nak singgah kedai tadi hujan la pulak
pedih dah rase perut ni
lambatnyer budak production mai amik order
dorang ni spesel sikit..
salah sorang dr mereka yg akan ke kedai berdekatan utk beli makanan
nak tumpang sekaki nih
aduh lambat la pulak..
tak bleh wat keje kalu gini gaya laparnyer

takde ke yg sudi belanja cik dah makan erk?




8 kabo mende gok:

LYaFRINA berkata... BALAS

kat sini pon sama.. dr smlm hujan lbat sampai skarang.. jalan pun jammed y amat..

Zaidah berkata... BALAS

jom makan kat rumah zai...hehehe....hari nie tak masak sama macam cik dah...malas...hehehe

SafaRi09 berkata... BALAS

sy pagi nie bfast ngn air tongkat ali jer. tadi pg nak ble bfast, kedai lak tutup.

Ain berkata... BALAS

akak hari ni dipaksa rela merempit dengan en. hubby, sampai 1/2 jalan tiba2 hujan lebatttt...

kuyup akak tau, kesian sarah basah kena hujan....

hubby akak punya pasal la ni, akak suruh bawak keta dia takmo...

huhuhu....

cheqna berkata... BALAS

meh makan sini meh...
ololo siang weh...

SafaRi09 berkata... BALAS

Maaf la sebab kene tag ex. Hehehe. Jangan tak buat tau

"GiveAway EdY : Awak Busuk!"...

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

yang lapar tadi tu makan dah..nasi minyak ayam gulai..
tp skg lapar plk penat kemas fail punyer pasal

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

safari09
nnt la cik dah buat yek...