Isnin, Januari 24, 2011

Hidup tak seindah mimpi

mimpi itu memang indah
yelah kalau dah mimpi besh2 mana tak indahnyer kan
tapi kenyataan hidup tak seindah mimpi itu
so sedar la dari terus terlena di buai mimpi

kiter sebagai manusia ni tak lepas dari melakukan kesilapan
sebab hidup kiter bagaikan putaran roda
kejap kiter diatas kejap kiter dibawah
so kiter kena hadapi kenyataan

dalam kehidupan berumahtangga pulak 
diri kiter pasti tak lepas dari segala cubaan dan dugaan
nak kata manis sokmo tu takdelah kan
pasti ada jugak yang pahit masam nyer


~ape la cik dah merepek nih..mimpi hantu besh tak?
~redha dengan segala ketentuan-Nya
~mana ada org bahagia sokmo..sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri

9 kabo mende gok:

Zue AnnaLeeya berkata... BALAS

bakpe plok nih????

dah klik2 hb idah tuh... hehehe...

wahida berkata... BALAS

dalam alamrumah tangga mmg ada pasang surut nya...sedangkan lidah lagi tergigit...

LYAfrina berkata... BALAS

lya klik HB jugak :-)

Jgn sedih2 cik dah... adatla hidup berumahtangga kan..kalo xde y pahit masam... xde plok kemanisan berumah tangga.. cuma kita kena pndai handle kepahitan tu.. cari ramuan supaya cukup rasa!

eT berkata... BALAS

mood senin yer...hehe

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

kak zue
xde papela..mood merepek jer ari senin nih

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

wahida
btl2..mmg pasang surut..kiter yg kena handle btl2

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

lya afrina
tq..tq..btl tu
nnt nak g beli pek secukup rase la..
hahhahha...

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

et
a;ah mood senin n sepanjang mggu kut...
merapu meraban aje kan

Eda berkata... BALAS

setuju...