Ahad, Januari 23, 2011

Air mataku bagaikan hujan

tatkala menaip entry ini
mood dalam keadaan sedih
tengah 2 main cityville
jiran sekampung cik dah ajak sembang
ida namanyer
tanya cik dah tak balik jenguk ayah ker
bila dia tya gitu surela cik dah berdebar giler sakan
patutla dalam 2 3 arini cik dah rase rindu nak balik kampung
rindu kat ayah
rupanyer ada kejadian tak besh berlaku kat ayah petang kelmarin
ayah cik dah jatuh kat ladang
salah urat n arini demam
sedih toksah cakapla siap menangis2 lagi
takde orang bagitahu pong
terus coll ayah n memang kelu lidah nak cakap
sambil cakap sambil nangis
walaupun tak berat mana tapi bagi cik dah ni
kalau boleh tak nak ayah sakit
2 3 ari lepas cik dah baru jer sembang ngan ayah
n ayah mengadu betis rase lenguh2
ayah ada kencing manis

dalam adik beradik,cik dah sorang ajer yang betul2 rapat ngan ayah
almaklumlah anak bongsu
sejak arwah ma takde ,ayah tempat cik dah bersembang
tiap2 minggu cik dah pasti coll ayah
bertanyakan khabar
kalau boleh cik dah tak mo kehilangan ayah
kehilangan arwah ma pun masih terasa walaupun dah 4 tahun berlalu
















5 kabo mende gok:

LYAfrina berkata... BALAS

SABAR LA CIK DAH.. NATI CNY, BALIK LA KAMPUNG JENGGUK AYAH :-)

eT berkata... BALAS

Sabar cik dah yer..eT pon riso ni sbb abah eT pon selalu pengsan dlm ladang sbb tekanan darah tinggi.
Harap2 sume ok la yer..

MamaRaisya a.k.a Lisa berkata... BALAS

sabar yek k.idah..

kella berkata... BALAS

sedih pulok! sabar ye cik dah.. kitapun faham sebab kita pun rapat ngan papa ...
kita doakan semoga ayah cikdah cepat sembuh..
kita sebagai anak banyak2 doakan dia..

Mata Hati berkata... BALAS

sabar... semoga ayah cepat sembuh