Isnin, Disember 20, 2010

Tiger bertukar menjadi biskut

cik dah jadi cikgu taim kat umah tau
cikgu yang kadang baik kadang garang
anak murid pulak tak lain tak bukan
muizzuddin & fatihah
anak murid yang selalu nak main ajer
kejap ajar baca huruf jawi (alif ba ta)
kejap ajar wat bentuk huruf ngan jari
kejap ajar english malay 
malay english
anak murid pun naik pening
kui..kui
macam2 la cikgu ajar
supaya anak murid cepat belajar
aritu ajar nama binatang

bird-------->burung
cat ------------->kucing
Lembu --------->ko (cow)
Tiger ------->Sekut (biskut)

amik ko sebab selalu sangat beli biskut tiger
anak2 pun dah konpius
antara tiger harimau
ngan tiger biskut










8 kabo mende gok:

LyNn HaMzAh berkata... BALAS

hehehehe...kalau macam tu kena bawa diorang ke zoo la...sebab dkt zoo lebih senang faham...sebab ada tiger yang betul2 real...

Cik Jue berkata... BALAS

hahaha farisyah pun sama ....

kella berkata... BALAS

tapi sekut nih memang sedak pong! cicoh ngang air milo sedak agi.. :)

makang gitu je pong sedak gok..

salam selasa untuk cik dah kita.. :)
semoga hari ini menjanjikan keberkatan.. :)

Mieja@Amiizaa2001 berkata... BALAS

salamsssss, canteknya header baru:):) suka sangat....:)

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

lynnhamzah
kat teganu ni xde zoo..kmmn baru ada..
tp dok kat kg ni tgk binatang yag kecik2 jela..

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

kella
mmg sedap pun..bdk2 ni kalau beli skali das kalu bleh nak mkn

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

mieja
cantik erk..time kasih tp org laen lg cantik..idah budak baru bljr

Es-Ai-Ti-Ai berkata... BALAS

idah,
tobat kelako...:D