Isnin, Disember 20, 2010

jangan culas culas yek!!

cik dah baru balik dari klinik
sebabnyer asik batuk ajer
dekat 2 minggu batuk menyerang
tapi culas benar nak jupe doktor
kat umah dah makan ubat batuk jenis pil pun
macam takde kesan pun
letak kapur + limau nipis pun
kejap jer hilang batuknyer
siang ari yg asik khoh..khoh
naik segan pulak ngan rakan2 opis
dah takde pilihan sangat
walaupun tetap rase culas 
gagah jugak ke klinik time lunch hour
cek punyer cek 
doktor kata ada bunyi kat dada
kahak banyak
amik ko
walaupun batuk bunyi nyer biasa ajer
setakat geli geli ajer kat tekak tu
tapi dalaman kahak yang banyak
harap2 hilangla batuk ni
kadang2 bila batuk hampir terkucil pun ada
ish..ish..



6 kabo mende gok:

LYaFRINA berkata... BALAS

SAMA CAM LYA.. UBAT SAKIT TU KENA MAKAN SOKMO.. KELMARIN BUATNYER LYA MAKAN IKUT TIME.. T/HARI MAKAN.. ADUHH SIKSA.. UBAT LYA MMG NAGNTUK SGT2.. SBB TU LYA CULAS... HARAP MLM J MKN.. PTTNYA 3X SEHARI.. TU LA X BAIK2.. DAH NOK WAK GANE..KALO MKN KAN.DOK LEH WK KIJE.. TGK MARIN DOH R.. SELEPEKKKK JER.

wahida berkata... BALAS

sekarang mmg musim batuk...kesian kat awak...sapu vicks kat dada yer...

mekchu berkata... BALAS

kesian nya dia.. get well soon dear..

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

tq..tq..
hrp2 cepatla ilang batuk nih

Cik Jue berkata... BALAS

macam gitu sekalin ke..ingat budak je kalau batuk banyak kahak rupanye kita pun same ye...

kella berkata... BALAS

oh.. teringat kat iklan..
" hai saya kahak!"
moga semakin sembuh ya! jgn culas culas makan ubat pula! :)