Khamis, Disember 23, 2010

Sesungguhnyer arini hujan lebat

dah makan ke korang
cik dah tak bleh kuar
layan biskut ngan nescafe ajela jawabnyer
uii hujan dari pagi lagi tak berenti
gelap guguk gitu
gelap guguk tu dok nampak cahaya langsung
sebab hujan terlalu lebat
putih jer kat luar sana
hujan2 ni wase nok makan ajer
kalau ada mee rebus sedap jugok kan
ada orang ujan2 ni wase nok makan ubi rebus
belah2 manir banyakla orang jual ubi
macam2 ada
tapi nak beli tu kena tengok jugak
takut dorang jual ubi yang dah tenggelam air
 almaklumla asik ujan jer skg
kalau yang cenggitu dokleh simpan lama
tak sedap
 





10 kabo mende gok:

LYaFRINA berkata... BALAS

setuju!!!!

kat kemaman ni, gelap gugup... dari pagi tadi hujan.. ni lya pakai sweater 2 lapis... still sejuk

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

uii siap bersweater yek..idah sejuk gak tp tahan lg la

acik mimie berkata... BALAS

hehehe ... kat putrajaya nih .. mendung2 je ... petang kang gerenti hujan lebattt ... syokkkk kalau dpt tdo

wahida berkata... BALAS

pagi tadi saya masuk lambat sbb hujan lebat...huhuhu...
hujan cenggini, kalau dpt kopok lekor pun best kan cik dah...

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

acik mimie
mmg syok tido tu..tp hrp2 kat sini kul 5 berenti la skjp,,nk blk naik motor nih

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

wahida
btl2..sedap jgk kan kepok lekor panas2..

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

iyelah, kalau ujan mmg asek palo aje..rina ujan ke tak ke, mesti asek lapo ade, adesss..

Liza berkata... BALAS

Hujan ek? Kat sini ok ja.. Tapi lapor gak tak ujan pun.. Teringat prosperity burger jer nih..

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

rina
idah igt mende la palo td rupenyer lapo..kih..kih..awak berbadan dua x tggu ujan la nnt sure lapo sokmo

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

beshnyer prosperity beger..idah ni jauh la nak mkn gitu..kat bndr kt baru ada jual..