Ahad, Disember 05, 2010

Hujan Oh Hujan 2

selamat pagi ahad
ceria2 kan hari anda dengan senyuman
musim bah pun dah bermula
ari2 hujan
matahari memang tak muncul langsung dah
sok lusa air pasti naik
mesti seronok main air banjir kan
tapi kena beringat la
kawasan umah cik dah tak naik air
tapi kuar jer pintu pagar umah
penuh air bertakung
umah abang ipar (kat sebelah) penuh air depan tangga
tak nampak rupa tanah dah
tu yang anak2 idah pantang lepa dorang g main air
sangat2 teruja terutama si fatihah
kalau cik dah ada kat umah boleh gak mengaum cam rimau
tapi arini dah keje tak tahula tu keadaan dorang
serba merah 
suit cik dah ketika ujan
kebetulan pulak motor merah
helmet merah
baju ujan tu ala2 merah maroon
comey kan...hik..hik..
arini pujuk en sani pegi ngan kete
tapi dia tak mau
leceh katanyer
cik dah pun tak kisah sangat
pakai baju ujan janji tak basah 
hahah..baju kurung kat dalam
cik dah bantai pakai sluar ujan
pakat heran masuk opis cik dah tak salin baju
hehehe..



2 kabo mende gok:

LYaFRINA berkata... BALAS

serba merah cik dah yer....
msti kiut jer...

SafaRi09 berkata... BALAS

besut nie pun ujan gop. 4 ari dah. air sungai tg masa jer nak melimpah. x lama agi, leh la main air npknyer