Isnin, Disember 06, 2010

belut

pernah makan belut?
kenal belut?
cik dah seumur hidup 27 tahun ni tak pernah lagi makan belut
tapi cik dah kenal la belut tu
sebabnyer orang2 kat umah tu suka makan belut
musim2 tengkujuh ni sure la banyak kat parit tu
aritu ayah mertua cik dah gigih benar buat mende alah kat bawah ni
cik dah tak tahu pun namanyer lukah
tapi ni hasil carian terjupa pulak kat blog INI
rupe yang sama
2 ari ayah g tahan mende alah tu
tapi sekor ikan pun tak mengena
tapi petang semalam mak cakap ayah dapat belut
sekor jer tapi besar
meremang telinga bila mendengarnya
muizzuddin paling suka
nipun gambar carian kat gugel
sebab2 cik dah tak makan belut
rupa dia cam u..l..r.
kalau bukak tudung saji tak pandang pun
wat2 tak nampak jer
seb baik mak tak suruh cik dah yang masak
kalau dak mau cik dah meraung kat dapur


9 kabo mende gok:

marinahunny berkata... BALAS

masa kecik2 dulu k.na selalau mkn belut tangkap blkg umah. goreng kunyit je..mmg sedap..tp besar2 ni geli le plak..hahaha

LYaFRINA berkata... BALAS

ADOII...
LYA X PERNAH KOT MKN BELUT..
KALO BESAR2 NI CONFIRM X NAH MAKAN.. KECIK2 DULU XTAU LA...

TP RASANYA TEKAK LYA XDPT NK TELAN..

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

tak penah lg mkan belut..

idah @mama izzya berkata... BALAS

idah terasa gak nak mkn..tp bila pk2 dok jadi nok telan..

Cik Jue berkata... BALAS

kita pun tak makan pluss geli...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata... BALAS

tgk gambar pun dah tegak bulu roma. hihi

Zaidah berkata... BALAS

tak pernah makan...tapi klu orang hidang tak tahulah plak klu dah termakan...

|| a - j . E . E || berkata... BALAS

macam menarik je makan belut. hihi nak jugakkk la :p

FasiHaH SupiaN berkata... BALAS

tak penah makan.huhu ape rase gaknye.....