Ahad, November 21, 2010

Mari kiter menjala

Selamat petang
dah makan ker?
wah..wah..menjala cik dah yek!
mana tak menjalanyer
dok opis asik teringat jer kata2 mak mertua nak masak gulai daging
ape lagi balik keje petang mareng (sabtu ler)
terus menjala
menjala kat mana?tak tahu erk?
menjala kat dapur jer
menjala ikan takde skill ler
menjala ngan kuali reti la sikit2
mari kiter lihat hasil menjala cik dah dipetang sabtu
amacam menjadi tak?
bolehla kan dari tak berbunga langsung'
almaklumlah tangan keras
tak reti nak menari ngan acuan menjala tu
kena praktis lebih lagi nih
dan inilah hasilnyer
bolehla makan kami sekeluarga
hahah tp yang makan paling banyak cik dah kut
tapi yang tak nyempat2 dua beradik tu la
siap amik kerusi letak tepi nak tengok cik dah menjala
siap satu makan satu
fatihah panggil roti canai..kih..kih..
bolehla dik oii..

aritu cik dah jenjalan kat blog sape ntah 
lupa dah..
roti jala dia cantik
macam tikar gitu
petak-petak
katanyer guna acuan mayonis 3 lubang



6 kabo mende gok:

~aSHa~ berkata... BALAS

kira jadi la tu..ehehe dari asha mmg tak jadi langsung kot...

almutarjimah berkata... BALAS

saya hanya makan roti jalan 2 kali setahun; setiap kali cuti sem saje T__T sedapnya cicah dengan kari~

LYaFRINA berkata... BALAS

pandainyer buat kuih jala ni..
kuih ni, kalo x manis sgt bru sedap.. tp ada org mmg suka kuah dia manis..

idah @mama izzya berkata... BALAS

asha
jadi erk..kah..kah..kiter gelak dulu

idah @mama izzya berkata... BALAS

lya
idah suka kuah kari@gulai..kalu kuah manis x suka sgt....

|| a - j . E . E || berkata... BALAS

masuk perut lepas tuh kuar jadi t*** jugak... ok la tuh kan... hehehe
rupe tak penting tapi hati yang suci murni tuh la segalanya.. hahaha