Selasa, November 23, 2010

Jangkitan kuman kat telinga

bukan sebab taik telinga banyak yek jadi gini kat cik dah
tensen tau 2 3 arini 
telinga rasa berdengung cam air masuk lam telinga ajer
telinga cik dah cam berfungsi sebelah ajer
kalau orang tanya kat cik dah macam dengar tak dengar jer tau
jadi gini ada kaitan ngan resdung yang cik dah alami
kan aritu cik dah citer asik bersin2 jer kan
pas hidung ke telinga pulak 
tengahari tadi dok tahan sangat2
cik dah g jupe doktor panel
dia cakap gegendang telinga belah kiri cam luka
ada bengkak sikit
janganla jadi pape kat telinga cik dah ni
nikmat Allah swt yang tak ternilai tu
deria pendengaran.

bila kiter sakit baru kiter sedar akan nikmat yang telah Allah swt bagi kan
bila taim sihat jarang sangat kiter nak hargai kesihatan
betul tak?



9 kabo mende gok:

Zaidah berkata... BALAS

cik dah ade cucuk ker gendang tinga tu ....macam mana bleh luka...

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

lahai, takutnya..rina ni dah teruk gak resdung..tinge pon macam dgo tak dgo aje ni..

idah @mama izzya berkata... BALAS

kak zaidah
tak cucuk pun..tp rasenyer sbb asik bersin..telinga jadi gatal2

idah @mama izzya berkata... BALAS

rina
uii rase tak balance tau..kjp dengo kjp x dengo..tensen

wan nurul hezrina abd halim berkata... BALAS

dh g jumper doktor blm..tkt2 ada kuman yg berat2ker..

idah @mama izzya berkata... BALAS

hezrina
g doh tengari tu..

mekchu berkata... BALAS

idah... ooo idah... dengar tak? hihihi.. saje ngusik.. jgn lupa makan obat... get well soon..

idah @mama izzya berkata... BALAS

mekchu
bila baca tu cam terngiang2 ada yg pggl..walaupun cam x wape balance..
mkn doh ubat...

mamasue berkata... BALAS

a'ah...mmg tension klu telinga berdengung je nih