Khamis, November 25, 2010

Kemaruk sungguh la

aritukan fatihah demam teruk
sminggu dia melepek
tapi sekarang alhamdulillah sihat
nak dijadikan citer 
sekarang fatihah cam kemaruk nak makan ajer
makan sokmo
kalau cik dah balik keje
tak dan dan tanya cik dah beli ape
macam orang kebulur pulak
macam Tok tak bagi makan pulak..ye dik
padahal dia dah makan macam2..
lepas fatihah baik demam aritu cik dah bagi dia ubat cacing
pastu vitamin c pun bagi jugak
adakah sebab tu dia
jadi selera sangat2
cik dah memang harap berat badan dia naik
sebab berat sekarang (2 tahun ) baru 9.8kg
graf dia pun naik ke line kuning (kurang zat makanan)
tapi kalau terlalu kuat makan 
risau gak berat naik bagai di pam pam 
macam mak dier nih..hik..hik

p/s makan salah tak makan pun salah erk


7 kabo mende gok:

zue @ annaleeya berkata... BALAS

mmg bdk2 gitu idah... besenya klu pah demam gak, kemaruk nok makang sokmo... anok2 kak pon gitu gok...

Zaidah berkata... BALAS

biasalah masa demam tak selera makan...lepas demam memang asyik nak makan aje...

Mieja@2001 berkata... BALAS

seronoknya fatihah dah ada selera makan....selera kembali lepas demam memang mcm tu...akak suka kalaou anak2 ada selera makan, tk susah hati sebb die org sihat...time tk sihat jenuhlah pujuk makan, tk mo....tk dak selera:)

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

echa lak pas demam dia langsong tanak makan..risau lah

cheqna berkata... BALAS

doh cheqna ni demam ke dok demam ke makang sungguh okmo ni ghane kireang???
hahahahaha

idah @mama izzya berkata... BALAS

kak zue
oloh kak zue wei..ye mitok sokmo tu yg mak dier wase ngok ngek ajer

idah @mama izzya berkata... BALAS

kak zai
tu ar nok mkn sokmo..seb baik ada mkanan..

mieja
mmg lega sgt2 kalu anak sihat n mau mkn..masa dia demam susu pun x mo isap

cheqna
ye erk..ni spesis lain doh ni..kui..kui gurau ajer