Khamis, November 04, 2010

Jiwa kacau

salam & selamat pagi

aduh jiwa kacau tul ar skg
jak fatihah baik dari demam 
perangai mengada2 dia menjadi2
naik antu cik dah wase bila dia wat peel gitu
mana taknyer serba tak kena kiter dibuatnyer
"nak angkat..nak angkat"
suh kiter dukung dia
bila dah ditunaikan masih lagi merengek2 kadang2 menangis tak tentu pasal
masa dia demam aritu takde pulak merengek meragam sakan camni
pening cik dah nak settle kan dia
bila tanya nak apa tak dijawab pulak
kadang2 tengah malam pun dia nangis2
nak..nak...nak..
macam orang mengigau



anak korang bila demam or baik dari demam merengek mengada2 tak?
camaner korang handle?

p/s malam tadi tampal cool fever (fatihah punyer) kat kepala cik dah pasal rase nak demam jugak
agaknyer sebab tak cukup tidur kut...











6 kabo mende gok:

LyNn HaMzAh berkata... BALAS

dia nak kan perhatian tu...anak lynn pun kadang2 mcm tu juga...anyway mama fatihah pun jaga kesihatan yer...

idah @mama izzya berkata... BALAS

thanks lynn..tu ar nak perhatian lebih..abg ngan adik sama jer..suka sgt merengek...

Cik Jue berkata... BALAS

biaslah budak kalau lepas baik demam..kadang2 hilang sabar di buatnye...

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

demam nak pandailah tu..adelah akal dia, budak² nak membesar..samelah macam echa pon..

kesian, mama pulak yg nak demam..

idah @mama izzya berkata... BALAS

CIK JUE
betul2..sampaikan wase nak cubit2 jer tp mikirkan baru baik demam takmo la marah2

idah @mama izzya berkata... BALAS

rina
demam sebab nak naik umur la..