Rabu, November 10, 2010

Berat Lemak la Ni..kui..kui

memang pun
cik dah ni dah berat lemak ni
banyak benor pelampungnyer
aritu bukan main nekad nak turunkan berat
kena wat azam baru ni
turunkan berat tapi...
start awal tahun depan la
kah..kah..
tahun ni nak makan puas2 dulu

pagi tadi acara 3 beranak menimbang berat
kui..kui
ini cik dah punyer
dah cam ayam katik rasenyer
korang bayangkan dengan ketinggian 151cm dengan berat diatas
sah..sah..ayam katik dah...

fatihah tak sampai 10kg pun..umur dah nak masuk 2 thn 14/11 nih...

muizzuddin pun nak jugak
berat yang tak naik2
kurus keding dah sejak umur meningkat
12kg jer agaknyer
umur skg 3 tahun 8 bulan dah

8888888888888
fatihah kat klinik pagi tadi
ntah ngape monyok tak tahu
mungkin sebab awal pagi sangat kut ziarah klinik
timbang kat klinik 9.8kg jer
lebih kurang cam timbang kat umah jugakla
 misi bagi nasihat suh bagi makan "lemak" lebih sikit
contoh minyak,telur,kulit ayam
pahtu suh letak sesudu kecil minyak lam susu 
graf timbangan fatihah makin menurun ke warna kuning
maknanyer anak kurang zat makanan
kalau ikutkan dia la paling suka makan kat umah
dok breti bretok orang tua kata
(makan sokmo)
mungkin sebab dia demam teruk baru2 ni 
jadi timbangan dia menurun


korang ada idea tak cane nak bagi berat naik untuk anak2..
ini asik emaknyer ajer naik timbangan berat



5 kabo mende gok:

health-beauty-slimming berkata... BALAS

salam perkenalan,
jgn risau pasal kenaikan berat badan,semua tu ade jalan penyelesaian nye,senang2 tgk la blog saya,kt ctu ade saya nyatakan pasal cara nak turunkan berat badan bagi mereka yg pernah melahirkan anak.

cheqna berkata... BALAS

lalalalalalalala
idah...cheqna gok makin mengembang...
hahahaha
eh..ayah sedara cheqna tu duk neram 1

idah @mama izzya berkata... BALAS

HBS
nnt sy tgk blog awak yek..bunyi cam menarik tu...

idah @mama izzya berkata... BALAS

dakpe kiter sesam mengembang deh..
neram 1 tu same kg la ngan idah

wan nurul hezrina abd halim berkata... BALAS

hehe samelh berat cuma tinggi tak same..hehe...