Khamis, November 11, 2010

Bagi Betis Nak Peha

orang kiter sekarang
orang dah bagi betis ngada2 nak peha pulak
suka benor amik kesempatan

tau la peha tu memang sedap
cik dah pun suka
tapi tu perumpamaan dalam kehidupan kiter seharian
kadang kiter perasan
kadang kiter wat bo layan jer
sekali dua bolehla nak layan kan
kalu dah berkali2 cik dah pun naik bosan...
suka amik kesempatan 
walau ada ikatan persaudaraan 
tapi fikir2kanla
orang bukan ari2 senang 
ada time susah jugak
sesuka hati jer amik kesempatan
ish..ish..


ayam ni xde kaitan ngan citer diatas yek
ayam ni kalu wat gulai time raya aji ni besh jugak
tapi ada ker orang nak makan
raya aji ramai orang wak rebang @ korban doh
sure dapat agihan daging 
makan daging ajer la jawabnyer

5 kabo mende gok:

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

rina pon suke gak pehe ayam, mmg peberet..

pesal ape eh tu? macam masalah berat aje..

Mama Hanim berkata... BALAS

mmg pehe lg sedap dri betis kan..hehe..

sori, lawak utk ceria kan hati je..

nape tuh?

cheqna berkata... BALAS

bakpe???
idah..pok dare cheqna tu nama Latiff othman...

idah @mama izzya berkata... BALAS

angin kus kus sudah mari la ni..
geram ngan bini anak sedara asben la..
suka amik kesempatan...

Ummi Aisyah || Cik Yah berkata... BALAS

sape lok yg ambik kesempatan tu cik dah??