Jumaat, Oktober 08, 2010

tukang masak lelaki vs tukang masak perempuan

korang mesti suka makan kat kedai kan
cik dah jarang sekali la
pernah tu memang la pernah tapi boleh bilang ngan jari
masa cik dah baru2 kawen & preknen selalu makan kedai
tak larat oii..lagipun masa tu baru berdua
bolehla lagi makan kat kedai
sejak dok teganu ni (4 tahun dah dok ngan mertua)
jarang sangat2 la..
kalu beli pun mesti bungkus makan kat umah
perasan tak korang bila makan kat kedai
sape yang masak
sure lelaki kan..jarang sangat jupe pempuan yang masak
kalu ikutkan lumrah wanita tugasnyer didapur
tapi sekarang dah ramai chef2,tukang masak lelaki
dok heran langsung doh kan
tapi masakan org pempuan tetap the besh la
kelebihan orang lelaki jadi tukang masak ni
dorang laju,ketung..ketang..ketung..ketang siap
kalu pempuan ni nakkan kecantikkan
ape yang masak mesti cantik..
betul tak wahai pempuan



1 kabo mende gok:

mama rifQy berkata... BALAS

hahahahaa..tapi sangat ramai tukang masak lelaki..pompuan mls la nak tunjuk skill.Tunjuk kat husband jeeee