Jumaat, Oktober 08, 2010

Gaya penulisan anda

salam jumaat seme

ape kabo blaka?sihat?
cik dah bercuti arini
kan jumaat nih..

erm nak tanya korang la
yang mana satu korang suka dalam penulisan blog ni
guna ayat skema
ikut loghat negeri korang sendiri
atau rojak2

blog cik dah ni rasenyer campur2
ayat ikut sebutan mulut
kadang2 ayat teganu pun ada
lawas jer rase


p/s cik dah pernah jupe blog sape ntah ayat tak panjang pun cam status kat facebook jer
2 3 patah jerk..tapi maksud yang mendalam..


3 kabo mende gok:

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

tak kisah camne pon, janji org paham ape kite nak sampaikan kan..kot ganu buleh, skema buleh, omputih pong tadok hal, heheh..

Tihara berkata... BALAS

tk yah pjg2..kdg2 org nk cepat..sekali sekala pic yg penting..

Sylarius berkata... BALAS

Cara menulis ni terpulang pada diri masing-masing. Asalkan, ia menggambarkan apa yang penulis ingin sampaikan kepada pembaca. Tulisan kite wajah kite.