Ahad, Oktober 17, 2010

Ape kaitan suka makan dengan preknen?

tengah sedap² melayan sekut cicah nescafe tiba²
ada yang menegur cik dah 
"mung ngandung pulok ker,?makang sokmo"
hahaha..
asal suka makan jer dikaitkan dengan preknen
orang preknen memang la suka makan 
sebab anok lam perut tu lapor
tapi cik dah makan bukan sebab anok lam perut lapor
tapi memenuhi tuntutan anak tekak yang wase nok makan ajer
kui..kui...




6 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

anok gok tu cik dah oi..
hahahahahaha
doh cheqna hok tak dok tok laki ni wehi makang dekkang ngandung gok ork..ke gane???
hahahahahaha

MamaRifqy berkata... BALAS

hahha..wajib doh penuhi hasrat anok tekok.wajib!!memang ah.asal makang banyok mst nok kait ngan ngandung.padahal dok pong..hahhaha

idah @mama izzya berkata... BALAS

cheqna
dok semstinyer ada tok laki jer ngandung cheqna oii..kih..kih

idah @mama izzya berkata... BALAS

mamarifqy
dorg tu jeles kan kiter wehi makang..ada makanan kiter makan ar..dok baik membazir ork..kih..kih

Zaidah berkata... BALAS

orang yang menegur tu yang nak rasa makanan idah.tu yang dia jeles tu..

kella berkata... BALAS

hehehe.. anok tekok pun lapo gok ok! hehehe