Isnin, September 06, 2010

Ramadhan akan berakhir

salam 27 ramadhan..aish dah 27 rupenyer arini kan..
kejap jer masa berlalu..ape perasaan korang sedih,gembira?
ye mmg sedih sebab ramadhan dah nak berakhir 2 3 ari jer lagi
gembira pulak sebab 2 3 ari lagi syawal bakal menjelma...
yang paling seronok anak2 la..ari2 dok tanya bila rayapadahal bukan dia tahu pun raya tu ape..
yang dia tahu raya nanti pakai baju melayu ajela..hihihi..itula muizzuddin
persiapan raya korang cane pulak seme dah settle ker?cik dah ala kadar ajer..tapi yang penting kami setiap sorang ada sepasang baju berkaler biru la..tema biru la..
kuih pulak cik dah wat yang paling simple & senang sebabnyer umah cik dah takde oven..kui..kui..
lagipun tak wape pandai wat biskut2 nih..hik..hik..so bekas kuih raya tahun ni akan ada popia simpul,popia nestum,cornflakes coklat ajelah hasil buatan cik dah..
yang lelain tu cik dah beli jer..hik..hik..
beli pun 2 3 jenis jerk

simple aje kan..lagipun tak mau ar terlalu membazir..orang kata bersederhana dalam segala hal..

ari khamis ni start bercuti..balik kampung..ooo..balik kampung..hati girang


4 kabo mende gok:

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

kejap aje kan, dah 27 ramadhan harini..macam² dalam hati ni..sedih + gumbira bercampur baur..

sebut pasal kuih ni, kuih mmg dah lame terbengkalai dah..

cheqna berkata... BALAS

balik mana cik dah??
cheqna raya kedua balik kelate

idah @mama izzya berkata... BALAS

rina
bakpe dah kelaut dok blk2 doh ker?

idah @mama izzya berkata... BALAS

cheqna
idah nok blk neram 1..