Rabu, September 29, 2010

Kepok Keping Cicoh Air Teh

Mesti sesape yang melihat dan mendengarnyer rase pelik kan..hehhe
cik dah pun hampir lupa..sebab jamang kecik2 lu cik dah selalu wat gini
yang jadi teringat balik ni cik dah tengok FB Selera Terengganu tadi
dulu makcik2 kat kg (Felda Neram) selalu wat baca yassin
setiap kali wat baca yassin tu mesti ada makan2
tak sah kalau kepok takdok tau
kalu ada kepok mesti ada air teh..
takdok biskut pun takpe..kepok keping jadi ganti..sedap
rindunyer jamang kanak2 cik dah..


gambar pinjam deh dari Fb selera terengganu


orang ganu memang pelik2 kan..Pelik tapi Benar la..
acu korang try test kepok keping cicah air teh..sedap..
tapi bukan kepok lekor tau..


7 kabo mende gok:

Zaidah berkata... BALAS

memang sedap ker....bleh try nie...hehehe

cheqna berkata... BALAS

memang sedak....
tidak dapat dinafikan lagi
kalu tak dok colek dakpe...asalkan dapat cicah ngan teh o

idah @mama izzya berkata... BALAS

kak zai
try jgn tak try..sure sedap

idah @mama izzya berkata... BALAS

cheqna
sedap ork..hgga menjilat jari
(sbb air teh meleleh)

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

tak penah cube lagi, tp kalau kepok ter jatuhdalam air teh adelah..pastu dah tantu² buang terus..balik boleh acu tera test ni, hikhik..

zue @ annaleeya berkata... BALAS

mmg beh tuh... kepok keping cicoh teh o... negeri laing hado????? hehehe!!

idah @mama izzya berkata... BALAS

rina
try test ar besh..

kak zue
sedak ork...tp lening dok wape leh minum teh 0..fening