Selasa, September 07, 2010

Iklan Raya

Dalam banyak2 iklan raya,iklan mana yang korang suka..cik dah suka iklan kat bawah ni..
kat Tv skg cam kurang jer iklan raya.. dah lama dah iklan ni..thn 2003 lagi..menyentuh hati bila lihat kesungguhan anak2 makcik tu mencari daging,hati,limpa..sekali sekor lembu dorang wat balik kat mak meke..kasihnyer anak kepada sorang ibu..
mari kiter tonton iklan ni sama2 yek!




ada iklan yang ditarik balik sebab mengandungi unsur2 yang kurang menyenangkan umat islam..cik dah pun tak tengok lagi iklan tu..iklan tu ada kete kuda..mcm santa clous gitu..tak sesuai utk umat islam..

10 kabo mende gok:

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata... BALAS

samala..sy pn suka iklan makcik n anak2 tu

iklan tv3 tu dah ditarik balik..sib baik..ntah ape2 iklan tu

"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, SEKIRANYA SEPANJANG KENAL DLM ALAM MAYA NI TERSALAH BAHASA N TERSALAH KATA..AMPUN MAAF DIPINTA.."

idah @mama izzya berkata... BALAS

slmt ari raya jgk utk rose..sama ar nok mitok maaf gok

cheqna berkata... BALAS

cikdah
kalu iklan hasil arwah yasmin memang besh.....
=)

idah @mama izzya berkata... BALAS

cheqna
betul2..iklan dia seme besh2..

Zaidah berkata... BALAS

zai pun suka iklan tu....best...

p/s header baru cantiklah

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

kalau iklan² dulu kala mmg besh..skang punye iklan kureng skitlah..mungkin dorang terlepas pandang, tu yg sampai hari raya pon ade santa claus..

idah @mama izzya berkata... BALAS

zaidah
header tu nak wat kecik x jadi la..tu yg jadi besar ..hik..hik

gelak sorg2 tgk iklan nih

idah @mama izzya berkata... BALAS

rina
thn ni yg idah tgk iklan yg budk 3 org jual kuih tu ajela..
lain2 x prasan plk

LYaFRINA berkata... BALAS

iklan pertonas slalu best2 n menyentuh jiwa..kalo x silap y tu semua idea arwah yasmin ahmad kan???

tp ada iklan thn ni y best... y kisah 3 org budak muda cipta kereta utk buat ABC tu,, iklan tu pon best...

idah @mama izzya berkata... BALAS

lya..
a'ah iklan arwah mmg besh

oo yg tu skali jer tgk..pastu xde dah nmpk siar..yg ada bdk jual kuih 3 org tu ada ar