Sabtu, September 04, 2010

Bila Teringat Mesti Sedih

 
ini sekadar luahan hati cik dah ajer
hati sayu mengenangkan apa muiz buat kat cik dah..
cik dah takmo la terlalu emosional bila muiz wat perangai
nnt laen pulak jadinyer

 Malam tadi muiz buang tabiat,
menjerit melolong mengamuk tak tentu pasal
saje nak tunjuk perangai dia
tetiba nak ikut abah g terawih
yang jadi mangsa mama dier ar
ikutkan geram hati mama dier rase nak tampar,hanger kan ajer betis tu
tapi mama dier cool
menangis dalam hati ajer
malu pun ada bila orang laen melihat perangai anak dia
masa ni kakak abah ada kat umah
muiz macam kena rasuk hantu jer
mama tak tau nak wak cane dah
last2 mama biarkan ajer muiz buat apa yang dia mahu kat mama
kesannyer mama dapat lebam kesan gigitan dia
sian mama dier
arini mama dia wat tak tau jer..
pegi keje pun tak kejutkan dia pun
mama dia terlalu sedih 
sedih yang teramat sangat
rase cam separuh kasih sayang mama kat dia dah hilang
sampai ati dia buat mama gitu
walaupun kesan lebam tu sikit 
tapi kat hati berbekas sangat2


korang ada tak pengalaman anak wat perangai,ngamuk giler2

5 kabo mende gok:

LYaFRINA berkata... BALAS

huhuhu.. lya biasa sgt cik dah.. kdg2 asya kalo dan mood kaw..kawww dia dtg tu.. mmg btl2 hlang ksabarannya..

tp itula..kna byk2 bsabar... kalo ikut hati.. cth smlm.. spnjang pjlnan dr tn -kmn.. melalak sakan.. biasa xpernah pon g2.. mmg tension sgt2...

tp itula.. kna byk2 bsbar..

idah @mama izzya berkata... BALAS

lya
kalu xde org rasenyer idah kutil doh hrp ada org jer..

lg bleh sabar idah sbr tp kalu dah overact rasenyer kena piat doh..

~aSHa~ berkata... BALAS

anak2 gitu la..kalo dtg peel nye....geram betul...

mengamuk tak kira masa...depan2 org pun bleh jadi..tu yg kita tension tu...

idah @mama izzya berkata... BALAS

asha
tu ar..geram wase..klau xdok org bleh gok nak ugut2 sket biar ye takut

shaida berkata... BALAS

kalo kak ida mmg dah naik tangan dah...mmg xleh sabo.....hehehe..