Jumaat, Ogos 20, 2010

lawak di pagi hari

Anak2 bila makin membesar gitula
suka bertanya..macam2 la dia tanya
kadang2 malas nak jawab
si muizzuddin tu skg 3 thn 5 bulan asik la bertanya
bulan2 pose ni kadang malas nak menjawab soalannyer..
hehehe..tapi cik dah layan jugak dia bersembang kalau dah siap masak..

lawak di pagi hari
muizz ~ ma ada mende au kat mata abang long
(sambil tenyeh mata)
mama~ olo taik mata la tu
muizz~hah ada orang berak dalam mata ker

kih..kih...kih...

apakah kaitan antara taik mata ngan berak...kui..kui...
jawapannyer taik la..budak2 kan dorang mana tahu bezakan lagi
ada ke patut cakap ada orang uk uk kat mata..
sabo je ler

p/s sori kalau rase sensitif ngan perkataan taik yek..olo taik mata jer pong..


1 kabo mende gok:

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

hehe, bebudak ni mmg selalu sgt tanye² soklan..mcm rina gak dulu masae kecik², sampai kan mak pening nak jawab soklan, hikhik..