Selasa, Julai 20, 2010

Selamat bercuti untuk orang terengganu

selamat bercuti untuk orang2 yang bekerja kat teganu..yihaa..yihaa
cik dah pun cuti gak..so entry ini adalah entry autopublish yek..
cuti ni adalah sempena Hari Keputeraan Sultan Terengganu..
insyaallah arini nak balik besut makan woh durian..
nok beli durian tengoh mahal lagi ni..sebutir rm10..
sayang tol la..skali buah dok molek..rugi kan..
balik kampung ooo balik kampung
yihaa..yihaa..

walaupun cuti hanya sehari tapi amat bermakna untuk cikdah sbb asik keje jer..penat oii..
nak main ngan anak pun xde masa..dah cuti ni lehla bawak anak2 jupe sepupu dorang kat besut tu..


4 kabo mende gok:

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

besh ar cikdah leh coti2 mesia ni..dapnye leh makan dorian..cikdah dok mane ni? kampung en somi kat marang..

~aSHa~ berkata... BALAS

selamat bercuti jugak...bestnye makan dorian kat kg...fresh lagi

idah @mama izzya berkata... BALAS

~jaijina
idah asal org kemaman..
skg tggl bersama mertua kat kuala teganu...

idah @mama izzya berkata... BALAS

~asha
mmg besh pun,letih pun ada jgk ni..